ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ

Ψυχοθεραπευτικές Ομάδες Παιδιών

Οι ψυχοθεραπευτικές ομάδες έχουν μικρό αριθμό παιδιών (4-5 παιδιά) και το μέσον τους αποτελεί το παιχνίδι και η δημιουργική έκφραση. Ωστόσο χρησιμοποιούνται και ορισμένες οργανωμένες δραστηριότητες από τους θεραπευτές.

STORYLINE

Η ψυχοθεραπευτική ομάδα εστιάζει:

  • στις διαπροσωπικές σχέσεις των παιδιών 
  • στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε αυτό τον τομέα
  • στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με άλλα παιδιά ή ενήλικες

Οι ψυχοθεραπευτικές ομάδες ολοκληρώνονται συνήθως σε ένα κύκλο 30-32 εβδομάδων και τα παιδιά που συμμετέχουν παραμένουν σταθερά.

what you get

What is included in our paid search marketing services?

When you partner with Numerique, you’ll gain access to our full range of paid SEM services. These services are designed to optimize every facet of your paid advertising, including:

Creating Success

What makes our paid search management services so effective?

Match search intent at every touchpoint

Picking the right keywords will only get you so far. We understand how to match the search intent of your target keywords with ad copy, CTAs, and landing pages that turn clicks into ROI.

Experienced PPC management

How do you know what works if you’ve never gotten results before? Our paid search managers have years of experience managing successful campaigns in a variety of industries. And we have the happy clients to back it up.

Google Premier Partnership

Working with a Google Partner agency gives you a leg up. Not only are we certified in all types of Google advertising, but we also get access to direct support and other resources provided by Google. Your campaigns benefit directly from this exclusive insider knowledge.

FAQ

Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με τις θεραπείες μας

Η Α΄ Δημοτικού αποτελεί τη βάση της σχολικής πορείας ενός μαθητή και η μετάβαση των παιδιών σε αυτή είναι ένα ζήτημα που απασχολεί πολλούς γονείς. Στη χώρα μας το μοναδικό κριτήριο για την εισαγωγή ενός παιδιού στην Α΄ Δημοτικού είναι η χρονολογική του ηλικία.

Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό για ένα παιδί να έχει κατακτήσει τις βασικές γνωστικο- αντιληπτικές, ψυχοσυναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες και να έχει την ωριμότητα ώστε να ακολουθήσει τους ρυθμούς μάθησης και να μπορεί να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις σχολικές του υποχρεώσεις. Έτσι γίνεται λόγος για τη «Σχολική Ετοιμότητα» για την οποία θα πρέπει να γίνεται
ένας διερευνητικός έλεγχος σε περίπτωση που κάποιο παιδάκι δεν έχει κατακτήσει τις παραπάνω δεξιότητες.

Ο έλεγχος αυτός πραγματοποιείται με το τεστ σχολικής ετοιμότητας από διεπιστημονική ομάδα. Στο κέντρο μας παρέχεται το Α΄ΤΕΣΤ, το πρώτο ελληνικό τεστ ανίχνευσης σχολικής ετοιμότητας, από επαγγελματίες με πιστοποιημένη εκπαίδευση σε αυτό, σε παιδιά που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α΄ Δημοτικού.

Η διάρκεια ενός προγράμματος ειδικής παιδαγωγικής παρέμβασης εξαρτάται από τις ανάγκες κάθε παιδιού, την ηλικία του, καθώς και την πιθανή ταυτόχρονη παρουσία συνοδών καταστάσεων, όπως είναι οι συναισθηματικές δυσκολίες η διάσπαση προσοχής, η υπερκινητικότητα, συμπεριφορικές δυσκολίες κ.ά.

Στα πλαίσια ενός προγράμματος ειδικής παιδαγωγικής παρέμβασης δε δίνεται δουλειά για το σπίτι. Σκοπός των συνεδριών είναι η διευκόλυνση και υποστήριξη του παιδιού σε όσα το δυσκολεύουν και όχι η επιπρόσθετη επιβάρυνση στο ήδη “φορτωμένο” πρόγραμμα του μαθητή, δημιουργώντας του, δικαιολογημένα, αρνητικά συναισθήματα. Επίσης, είναι σημαντικό οι δραστηριότητες να πραγματοποιούνται εντός του χρόνου της παρέμβασης, καθώς τότε διασφαλίζεται η ορθή επεξεργασία  τους – συνεπώς και η αποτελεσματικότητά τους.

Οι γονείς είναι καλό να απευθύνονται για Συμβουλευτική:

  • όταν επιθυμούν να βοηθηθούν για κάποιες σχετικά συχνές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα αναφορικά με τη διαχείριση του παιδιού τους, είτε είναι ενταγμένο σε κάποιο θεραπευτικό πρόγραμμα είτε όχι. 
  • όταν το παιδί είναι ενταγμένο σε θεραπευτικό πρόγραμμα καθώς η εμπλοκή και συνεργασία τους στο πρόγραμμα ενισχύει σε μεγάλο βαθμό τα οφέλη και τα θεραπευτικά αποτελέσματα του.
  • όταν βιώνουν μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο και χρειάζονται κάποια καθοδήγηση και υποστήριξη (διαζύγιο, πρόβλημα υγείας, πένθος εφηβεία, κ.τ.λ.)
  • όταν υπάρχουν συχνές εντάσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας που διαταράσσουν σε σημαντικό βαθμό την επικοινωνία και τη σχέση μεταξύ τους.
  • όταν αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην οριοθέτηση των παιδιών τους
  • όταν τα παιδιά τους παρουσιάζουν χαμηλή αυτοπεποίθηση, μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, δυσκολίες αυτονομίας, δυσκολίες στις σχέσεις τους με συνομηλίκους, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές 

  Με τη συμβουλευτική ενισχύεται η σχέση των γονέων με τα παιδιά τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, εμβαθύνουν στην κατανόηση των αναγκών τους,  εντοπίζουν τι τους φέρνει στα όριά τους και μαθαίνουν να θέτουν υγιή όρια στην προσωπική τους ζωή. Παράλληλα, αποκτούν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν μια όμορφη και διαρκή σχέση με τα παιδιά τους, γεμάτη αγάπη και κατανόηση.

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε δημόσια ή ιδιωτική δομή που διαθέτει ιατρικές ειδικότητες όπως Αναπτυξιολόγο, Παιδοψυχίατρο. Ο ιατρός που θα δώσει ιατρική γνωμάτευση θα πρέπει να αξιολογεί το παιδί ανά εξάμηνο και θα ενημερώνεται για την πορεία του θεραπευτικού προγράμματος.

Η παραμονή σας στο χώρο κατά τη διάρκεια των συνεδριών δεν είναι απαραίτητη πέρα από κάποιες περιπτώσεις. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε αναλόγως από τους θεραπευτές.

Μπορεί, με τη συγκατάθεση των γονέων. Η επικοινωνία μεταξύ θεραπευτών και σχολείων είναι επωφελής για την υποστήριξη της ψυχικής και ακαδημαϊκής ευημερίας του παιδιού σας.

Η επιτυχία ενός θεραπευτικού προγράμματος παρέμβασης στηρίζεται στην αφοσίωση και δέσμευση τόσο της οικογένειας όσο και του θεραπευτή. Η σταθερή παρουσία του παιδιού στις συνεδρίες θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα της θεραπευτικής παρέμβασης. Σε περίπτωση ασθένειας, οι κηδεμόνες οφείλουν να ενημερώνουν άμεσα το κέντρο, ενώ η επιστροφή του παιδιού στις θεραπείες προϋποθέτει 24 ώρες χωρίς πυρετό ή την έγκριση του παιδίατρου. Επιπλέον, τυχόν ιατρικές επισκέψεις, σχολικές εκδηλώσεις ή άλλες υποχρεώσεις οφείλουν να γνωστοποιούνται στο κέντρο έγκαιρα, με σκοπό τον καλύτερο δυνατό συντονισμό.

Για τη σωστή και αποτελεσματική λειτουργία του θεραπευτικού προγράμματος θα ήταν ωφέλιμο μια σταθερότητα στην παρουσία. Αν αργήσετε δεν υπάρχει δυνατότητα επέκτασης του χρόνου της συνεδρίας μας, κυρίως λόγω των ραντεβού που ακολουθούν, γι’ αυτό συστήνεται η έλευση στο χώρο 2 λεπτά νωρίτερα.

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιείται μόνο με την παρουσία των γονέων. Πραγματοποιείται η λήψη ιστορικού των παιδιών και της οικογένειας, συζητάμε γι’ αυτό που σας απασχολεί και τις σκέψεις σας και στο τέλος γίνεται ενημέρωση για τη διαδικασία παροχής των προσφερόμενων υπηρεσιών.  Σκοπός της συνάντησης αυτής είναι να αποσαφηνιστεί το αίτημα της επίσκεψης

Είναι σημαντικό να εξηγήσετε στο παιδί το λόγο της επίσκεψης και να είστε όσο το δυνατόν πιο ειλικρινείς σχετικά με την πρόθεση σας. Συνήθως οι γονείς προετοιμάζουν το παιδί λέγοντας ότι θα δουν κάποια “δασκάλα”. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό για το παιδί να γνωρίζει το ρόλο που διαδραματίζει ο εκάστοτε θεραπευτής και να του ξεκαθαριστεί ότι αυτή η επίσκεψη δεν σχετίζεται με ενέσεις, εμβόλια, εξετάσεις κ.τ.λ. Τέλος, είναι βοηθητικό να προετοιμάστε το παιδί σας από νωρίς ακόμα και μία εβδομάδα πριν από το ραντεβού, ώστε να μη βιώσουν άγχος.

Το Ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα εστιάζει: στη βελτίωση των δεξιοτήτων κοινωνικής συμπεριφοράς και την μείωση των συναισθηματικών παραγόντων που επιβαρύνουν το παιδί με απώτερο στόχο την γενίκευση αυτών στην καθημερινότητα του παιδιού. Επιπλέον αποσκοπεί στην ανάπτυξη των γνωστικών του δεξιοτήτων του παιδιού, χρησιμοποιώντας τις αρχές παρέμβασης της ψυχολογικής υποστήριξής αλλά και τις αρχές του Ειδικού Παιδαγωγικού. Συνεπώς, είναι ένα πρόγραμμα κοινωνικο-συναισθηματικής και γνωστικής ανάπτυξης που εστιάζει στους τομείς δυσκολιών του παιδιού.

 Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 ……… , μέσω e- mail storyline……..                     είτε συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας μέσω της ηλεκτρονικής μας φόρμας στο site.

Ο λογοθεραπευτής λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία και τις ανάγκες του ατόμου θα ορίσει τη διάρκεια και τη συχνότητα των συνεδριών. Ωστόσο, σε συνεργασία με το άτομο και/ή τους φροντιστές του, θα αξιολογεί τακτικά την αποτελεσματικότητα της θεραπείας και θα προσαρμόζει το θεραπευτικό πλάνο ανάλογα.

Δεν μπορούμε να προβλέψουμε με ακρίβεια πόσος χρόνος θα χρειαστεί, καθώς εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η ηλικία, η πολυπλοκότητα των δυσκολιών, η συχνότητα των θεραπειών, η συνέπεια και η ενεργή συμμετοχή. Ο λογοθεραπευτής, αφού αξιολογήσει το άτομο, θα δώσει μια πιο ρεαλιστική εκτίμηση.

Δράστε νωρίς! Εάν ανησυχείτε, μη διστάσετε να αναζητήσετε βοήθεια. Απευθυνθείτε σε έναν πιστοποιημένο λογοθεραπευτή, ο οποίος θα δώσει σαφέστερη εικόνα για τις ικανότητες τους παιδιού σας

Μία τυπική συνεδρία Ψυχοθεραπείας διαρκεί 45 έως 60 λεπτά. Οι ανάγκες, οι προσδοκίες και οι ατομικοί στόχοι του θεραπευόμενου, καθώς και το είδος και η σοβαρότητα του αιτήματός του, καθορίζουν τη συχνότητα των συνεδριών και τη συνολική διάρκεια της θεραπείας.

Μερικά ενδεικτικά σημάδια που σχετίζονται με συναισθηματικές και συμπεριφορικές αλλαγές ενός παιδιού ή εφήβου και χρειάζεται να σας κινητοποιήσουν για αναζήτηση περαιτέρω βοήθειας από κάποιον ειδικό είναι: 

  • Αλλαγές στη διάθεση: ξαφνική θλίψη, άγχος, ευερεθιστότητα ή έντονα ξεσπάσματα
  • Επιθετική συμπεριφορά: Ξαφνικά ξεσπάσματα θυμού, βίαιες συμπεριφορές προς άλλους ή προς τον εαυτό του
  • Κοινωνική απομόνωση: Αποφυγή συναναστροφής, απώλεια ενδιαφέροντος για δραστηριότητες που το ευχαριστούσαν, δυσκολία στις σχέσεις με τους συνομηλίκους
  • Δυσκολία έκφρασης συναισθημάτων: Αδυναμία να εκφράσει τα συναισθήματά του ή να μιλήσει για τις σκέψεις του
  • Συχνές κρίσεις πανικού: Ξαφνικά επεισόδια έντονου φόβου και άγχους
  • Προβλήματα ύπνου: Δυσκολία στον ύπνο, συχνοί εφιάλτες, υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Σωματικές ενοχλήσεις: Πονοκέφαλοι, στομαχόπονοι, κόπωση, χωρίς ιατρική αιτία
  • Αλλαγές στην όρεξη: Απώλεια ή αύξηση όρεξης, άρνηση φαγητού
  • Αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές: Αυτοτραυματισμός, σκέψεις θανάτου ή αυτοκτονίας
  • Δυσκολίες στο σχολείο: Πτώση της σχολικής επίδοσης, αδυναμία συγκέντρωσης, άρνηση φοίτησης
  • Παθήματα ενούρησης ή encopresis: Απώλεια ελέγχου της ουροδόχου κύστης ή του εντέρου μετά την ηλικία που τα παιδιά τα έχουν συνήθως κατακτήσει

 

Η απάντηση είναι όχι. Ο Ψυχολόγος δεν φέρει αυτή την δικαιοδοσία. Φαρμακευτική αγωγή μπορεί να συνταγογραφήσει μόνο ένας Ψυχίατρος. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της θεραπείας κριθεί πως υπάρχει ανάγκη για λήψη φαρμακευτικής αγωγής, ο ψυχολόγος μπορεί να παραπέμψει το ενδιαφερόμενο άτομο, κατόπιν συζήτησης, σε Ψυχίατρο.